آنچه بر من گذشت

زندگینامه‌ی من ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

آنچه بر من گذشت

زندگینامه‌ی من ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

آثار علمی، پژوهشی، مقالات و یادداشت های دامنه 24


به قلم دامنه


(آثار دامنه)


به نام خدا. فردا 30 دی بیست و دومین سالگرد مرحوم مهندس مهدی بازرگان است. سال ها قبل نشستم تقریباً همۀ کتاب های در دسترس مرحوم بازرگان را هم خواندم و هم یادداشت برداری کردم و هم در حاشیه ی کتاب ها تحشیه نویسی نمودم.

این دستخط من در عکس دوم، یکی از آن یادداشت های ست که در سالگرد آن مردِ دیندارِ سیاستمدارِ مبارزِ آزادیخواه آگاه ارائه می کنم. مردی بزرگ که هم قابل نقد است و هم قابل احترام و بهره بردن.


با درود به روح آن مرحوم و گرامی داشت وی، باشد با این گونه به اشتراک گذاری پست ها _به دور از هر گونه خودستایی ها_ نسل جوان هم به کتاب خوابی روی آورَد؛ که انسان فقط با مطالعه بزرگ می شود و الّا در کودکی و خامی اش غوطه می خورَد و هرز می رود و هدر می شود.



مرحوم مهندس مهدی بازرگان(1286_1373) و امام خمینی رهبر کبیر انقلاب



دستخط دامنه در یکی از آن یادداشت های مطالعاتی اندیشه های مهندس مهدی بازرگان


(دامنه دارابکلا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد