آنچه بر من گذشت

زندگینامه‌ی من ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

آنچه بر من گذشت

زندگینامه‌ی من ( توسط: ابراهیم طالبی دارابی دامنه )

آثار علمی، پژوهشی، مقالات و یادداشت های دامنه 44


به قلم دامنه


به نام خدا. آثار دامنه. پژوهش ها، مقالات و یادداشت ها. قسمت 44. نکاتی که در این یادداشتم در سال 1387 از خاطرات هاشمی رفسنجانی فرقۀ بهائی ها نوشته بودم، جالب توجه است:

  • این تصمیمات در بارۀ بهائی ها در جلسۀ شورای جامعۀ روحانیت مبارز اخذ شد.
  • اسم بهائی ها را در اسناد رسمی نیاوریم.
  • جای مذهب را در ستون مربوط [اسناد رسمی] خالی بگذارند.
  • به بهائی ها حق استفاده از مواهب معمولی زندگی اجتماعی را بدهیم.
  • به کارهای دولتی و سِمت های مهم دیگر وارد نشوند.
  • اگر می خواهند به خارج از کشور بروند اجازۀ رفتن بدهیم.

این نکات در یادداشت های روزانۀ مطالعاتی دامنه در عکس زیر (در 3 تیر 1387) ثبت شده بود از ص 157 کتاب خاطرات سال 1366 مرحوم هاشمی رفسنجانی.

من در این پست به جوانان تأکید می کنم فقط با مطالعات کتاب، به رشد و بالندگی می رسید و بزرگ می شوید. قدر لحظه لحظه های زندگی جوانی خود را بدانید و خود را پرورش دهید و با خواندن ها و تفکرورزیدن ها، بر مساحتِ ساحت وجودی خویش بیفزایید. تمام.



یادداشت های خطی دامنه از کتاب «خاطرات سال 1366» مرحوم آیة الله اکبر هاشمی رفسنجانی، خاطرۀ روز 2 تیر 1366 که در بارۀ بهائی هاست


(دامنه دارابکلا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد